آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

7سال با عشق گذشت...

1392/12/22 18:47
نویسنده : مامانی
538 بازدید
اشتراک گذاری

جغرافیای کوچک من بازوان توست

ای کاش تنگ تر شود این سرزمین من...

عشق یک واژه زلال است ،تو باید باشی

قلبِ من زیر سوال است،تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت...

زندگی بی تو محال است،تو باید باشی...

باعشق ،تقدیم به همسرمهربونم...

7سال از آشنایی من و باباجی میگذره و من هر روز بیشتر معنی عشق رو احساس میکنم و هر لحظه خدا رو شکر میکنم به خاطر عشقی که در وجودم گذاشته و به خودم می بالم که با گذشت 7 سال هنوز هم مثل روزهای اول دوستش دارم و البته باباجی هم منو دوست داره ها خجالتچون دوست داشتن یک طرفه نمیشه و همیشه از خدا میخوام که زندگیت با عشق باشه همیشه و هر لحظه با عشق زندگی کنی دختر نازم...

و اما...آیسا قشنگم تازه گیها یاد گرفتی اسم و فامیل خودت رو میگی آدا خوخودادی=آیسا خدایاری تازه هم میگی هم مینویسی

کلمه جدبد دودو دادی=دوست داشتنی

رنگها رو هم بلدی البته 3 رنگ اصلی

آبیا=آبی

قِ مِ=قرمز

دَز=سبز

عزیزِِ دوست داشتنی من فکر کنم دیگه وقت نکنم تو سال 92 واست پست بزارم پیشا پیش عیدت قشنگ و مبارک سال خوبی رو در کنار تو و همه ی عزیزانم آرزو میکنم دوستت دارم باعشق...

 

علی و آیسای عزیزم دوستتون دارم و امروز رو بهت تبریک میگم به خاطر داشتن من و آیسانیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 19:03
سلام مامان مهربون دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... عزيزم اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com عزیزم بیا پیشم ایسا جونو هم از طرفم ببوس
مامان كياراد
24 اسفند 92 21:25
سلام عزيزم ...عيد شما هم پيشاپيش مبارك باشه....ممنون كه به ما سر زديد خوشحال ميشم در جمع دوستان ما باشيد....
هستی
25 اسفند 92 15:59
سلام خاله جونم پیشاپیش عیدتون مبارک چه قالب قشنگی عزیزم آفرین به آیساجونه باهوش بلده اسمو فامیلشو بگه هزارماشا... خاله جون لطفا اسپند براش دود کن واز طرف من کلی بوسش کن راستی موهاشم خیلی خشگل شده سلا هستی جونم عید شما هم مبارک مرسی عشقم لطف داری
الهه
25 اسفند 92 16:06
سلام عزیزم.هزارماشا...چقدرعوض شدی عسلم..لیلاجونم دلم براتون خیلی تنگ شده هستی جون ازلطف ومحبتت که به وبشون سرمیزنی همیشه میگه.ازت خیلی ممنونم.مثل همیشه مهربون وبامحبت.قشنگم سالگردازدواجتون روتبریک میگم امیدوارم.درکنارهم باآیساجون نازنین سالیان سال خوشبخت وسعادتمندزندگی کنید.ازدورمیبوسمتون.به امیددیدار.پیشاپیش سال نوتون هم مبارک یسلا الهه جون ممنون از لطفت دل من هم براتون تنگ شده و از تبریکت هم ممنون