آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

چند قدم تا بهار با آیسا و جوجه ها

1392/12/19 14:37
نویسنده : مامانی
383 بازدید
اشتراک گذاری

تو کار دستی خدایی...

 

سلام عشق کوچولوی من ... فدات بشه مامان که دیر به دیر میام چونکه شما نمیزاری خوب تو خونه خودمون خوب میخوابی اما اینجا همش ورج و وورجه میکنی عشقققققققققققققم...

آیسا جونم موهای قشنگتو کوتاه کردم که از این بابت خیلی ناراحت شدم یعنی بردمت آرایشگاه قرار بود فقط چتری هاتو کوتاه کنم که نمیدونم چرا وقتی دست آرایشگر رفت پشت موهات من لال شدم الانم که یادم می افته غصه میخورم ببخشید اما خیلی بامزه شدی عشقم الهی بمیرم که فقط اشکات مثل مروارید میافتاد پایین و تا قیچی کنار گوشت می اومد میگفتی گٌ گٌ... عشق مامان بازم شرمنده...

با مامان مهخناز و خاله نازی رفتیم بارزار و خاله نازی واست جوجه خرید و شما کلی ذوق کردی تا اومدیم خونه جوجه های بیچاره سردشون شده بود همش فکر میکردم بمیرن که عجب شیطونایی هستن و هنوز زنده موندن و شما کلی باهاشون بازی میکنی بامزه تر اینکه هر جا میدویی دنبالت میان نقاشی میکشی میان و نوک خودکار رو نوک میزنن و انگشت پاتانت رو هم نوک میزنن خلاصش اینکه کلی باهاشون سرگرمی و امروز هم واست ماهی خریدن خدا به خیر بگذرونه بیچاره ماهی قرمزا...

آیسا گُلم کارای بامزه میکنی اَدای کانگورو درمیاری

هرکی از در بیاد میگی دَ=سلام میدی

از دست هر کی چیزی بگیری میگی میس= مرسی (سرت رو هم رو شونت خم میکنی و تشکر میکنی)

مَ می و=منو نیگا(روی سینت میزنی و میگی)

بَ بَل=بغل

اسمت چیه=آدا برده بودمت بهداشت از من پرسیدن اسمش چیه خودت گفتی آدا آدا

اِینا=اینجا

اَنا=از اینها یا از اونها

ب ا ب ا=با فاصله یعنی بالا

تفاوت صدای قورباغه و مرغ رو خیلی جالب اَدا میکنی

مرغ=گُ گُ

قورباغه=قوو قوو

پتوت رو میاری و میگی اَبا با یعنی تاب تابت بدم

باباجی بعد از 3 هفته اومد که من از ذوقم عکسی از شما و باباجی نگرفتمخجالت

الانم بیدار شدی از شانس مامان تنبل که باید برم

لباس عید آیسا این بلوز خال خلی رو دایی جون زحمت کشیدن مرسیییییییی

الهی فدات بشم اینم مدل جدید خوابیدنته که تا10 دقیقه که از خوابت میگذره همینطوری هستی

در آغوشت که میگیرم آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم

و مانند تمام لحظات من و تو در قلب خداییم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رادین
19 اسفند 92 14:39
ای جان خیلی بانمکی ی سلام لطف دارین
خاله زری ( مامان آرمان)
20 اسفند 92 20:51
عکس اخری خیلی باحال شده این دو تا جوجه ها هم ما رو کشتن با این جوجه هاشون ببین چه بلاهایی سرشون اورده ] موهاش مبارک باشه اتفاقا خیلی خوشگل شده لیلا جونم عیدتون هم پیشاپیش مبارک عزیزم سلام زری جونم مرسی این چند وقتا همین طوری میخوابه وروجک من راست میگی قشنگ شده؟؟؟داییش منو کشته.لطف داری عید شما هم پیشاپیش مبارک
هستی
25 اسفند 92 16:03
آفرین دخترشیرین زبون چه همه کلمه یادگرفته دلم واسش یه ذره شده بوسش کنین از طرف من