آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

اسفند

1394/12/9 11:05
نویسنده : مامانی
349 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند ؛عین پنجشنبه هاست.

که همیشه صد بار قشنگ تر از جمعه هاست!

اصلا از همون شروعش قشنگه .حس بوی بهار از پشت پنجره و آفتاب گرم و بی جون از لای پرده ها رو پوست سرد خونه...

شور قشنگ چهارشنبه سوری

اسفند یعنی یه سال دیگه

یعنی یه شانس دیگه...

سلام عشق کوچولوی من..

خیلی دوستت دارم خیلی

وااای که این چند وقته اونقدر سرمون شلوغ بود که و همش تو مهمونی و خدا رو شکر جشن تولد گذشت 

آیسای قشنگم ترجیح دادم ازت همش فیلم بگیرم تا این که بخوام راجع به کلماتت و جملاتت بنویسم و یا ویستو ظبط میکنم که خیلی هیجان انگیز تره کلی صداهای قشنگ قشنگ داری شعر و قصه هایی که میخونی و یا به من میگی مامان بیا با هم صحبت کنیم میگم از چی و یه موضوعی رو و یا یکی از دوستان یا مامان مهناز و انتخاب میکنی و راجع بهش حرف میزنی و اون موقع ست که منم صداتو ظبط میکنم

دختر خوشگلم که خدارو به خاطر بودنت و زیبایی که بهت داده هزار بار شکر میکنم

آخر همین هفته که میشه 15 اسفند داریم میریم همدان برا تعطیلات عید هورااااا و البته شما 17 اسفند وقت دندونپزشکی داری

جونم برات بگه خاله زری و آرمان هم اومدن تو منازل و شما همش در رفت و آمد به قول آرمان طبقه تو و فایو هستید

صبح ها که از خواب بیدار میشی به جای انگشت کوچیکه ی پات حرف میزنی فهمیدی عاشق پاهاتم و میگی شنام مامان لیلا شوب بخیر منم کوچولویه

بعد یکی یکی نشون میدی که اینو دوست داری؟(انگشت های پاتو)منم داد میزنم بببببلههههههههههه عاشقشونم مخصوصا کوچیکه

آآآآآآآآآآ جوووون(اسمی که صدات میکنم)ممممممممممماااااااااااااااااااااااااا جون(شما صدام میکنی)

فعلا عکس میزارم

کیف و کفش عیدت دختر خوشگلم لباسهات هم موند همدان

برا پاتریک تولد گرفتیم

عاشق رنگی پنگی کردنی

کلاس قران شرکت(اینم واسه خودش داستانی داره )

تولد آرسام عزیزم

 

ایدشو از تو نی نی وبلاگ گرفت دوست داشتی

هنر عکاسی خودت

وقتی تو بازی قایم موشک شما قایم میشی تا پیدات کنیم الهی قربونت بررررم

بازم هنر عکاسی دخترم

آیسا جونم بازم تو تولد خوابت برد و من به زور بیدارت کردم البته بعد از 1ساعت که نو اون شلوغی خواب بودی

اینجا اگه میبینی سر حالی واسه قبل از مهمونیه خانووووم

آی سای من  بهترین ها رو برات در سال جدید آرزو میکنم و بهت افتخااار میکنم و خدا رو شکر که یه دختر ماه مثل شما دارم هزار بار شکر

بعضی وقتها که میخوای بری جایی و میبینی من تنهام میای دستای کوچولوت رو دور گردنم میندازی و میگی من هیچ وقت تنهات نمیزترم و همیشه کنارتم مامان جونم خدا روشکر که منو اوردی دنیابغلمحبتبوس

البته بعضی وقتها هم که عصبانی هستی با اشک (خیلی هم اشکات زود میاد)

میگی من میرم دختر یکی دیگه میشم اونوقت تو میگب آیسا جون کجا رفتی نرو میای از من معذرت خواهی میکنی که نرو دختر یکی دیگه بشو ولی من میرم که به من اجازه (کاری رو که میخوای انجام بدی رو میگی) بدی

روزهات همه سراسر بو و نگ عید و ...

من و تو در قلب پر هیجان خداییم .

هیجان قلب خدااا!!!؟؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)