آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

طلایی موهایت گندم زار من...

1392/4/18 10:42
نویسنده : مامانی
238 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان مبارک...

اولین ماه رمضون که شما هستین.برای بودنت و بودنمون کنار هم شکر...

مو طلایی مامان سلام ... هر روز موهاییت طلایی تر میشود به رنگ گندم به رنگ طلا و من بیشتر عاشقت میشوم ...بگو چگونه صدایت کنم ؟ با چه لحنی با چه آهنگی ...آخر تو عاشقانه ی منی...تنها ترانه ی زندگی من تنها ترانه ی عاشقانه ای که خدا برای من خوانده و من هر روز زمزمه اش میکم،هر روز ترا زمزمه میکنم... عشق کوچولوی مامانی سالام گلم هنوز خوابی خانمی ساعت 10 شده بیدار شو... دارم از تنهایی دق میکنم بیدار شو دیگه...

نفسم بازم ببخشید دیر اومدم این دفعه دیگه تنبلی مامانه...اون هفته همدان بودیم یه دفعه ای شد چون دختر خاله سمیرا نامزدیش بود و ما هم رفتیم با غزل کوچولو  که زحمت کشید ما رو برد دایی جونی بعد از کرمانشاه اومد سراغمون و مامان مهناز که حسابی سورپرایز شد از خوشحالی نمیدونست چی کار کنه خلاصه اینکه طاها جونی هم از تهران اومده بود و به شما حسابی خوش گذشت همش بغل پسر خاله های مامان بودی و اینکه دوربینمون هم تو کیف خاله مریم رفت تهرانلبخند...

از کارهای بامزه ات که تو هر روز خوشمزه تر میشی یه سی دی باباجی واست خریده خاله ستاره خیلی دوستش داری و هر روز نگاش میکنی و سیر نمیشی جدیدا نا میگی گیل گیلی گیلی گیل...خیلی خوشگل میگی انگار قلقلک میدی...بعدشم که دوربین ندارم که عکس بزارمناراحت چی کارکنیییییییییییییییییمم؟؟؟؟؟؟

خیلی دوستت دارم  و باز هم من و تو تو قلب خداییم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی هستی و هیربد
18 تیر 92 13:52
هزارماشاا... عزیزم هرروز از دفعه قبل خانم تر میشی عسلم.عیبی نداره گلم با موبایلت عکس بگیر و عکس ها رو بزار دوربین ماهم قابل شمارونداره عزیزم.مامنتظر عکس های خوشگل نازگلیمون هستیم.


سلام خاله جونی مرسی.راستش الهه جون با موبم گرفتم نمیدونم چرا تنبلی میکنم هنوز عکسهای مشهد رو هم نذاشتم.بازم ممنون از لطفتون
مامی آرمان (خاله زری )
19 تیر 92 17:26
سلام موطلایی خاله ...
اولین ماه رمضونت هم مبارک باشه ایشالله که همیشه زنده و سلامت باشی .
بعدش هم مامانی ساعت 10 که خوبه بزار من بخوابم چی کارم داری خوووووووب


سلام مرسی خاله جونی و ماه رمضون شما و آرمان جونی هم مبارک باشه
عبدی
24 تیر 92 10:16
سلام
تبریک میگم با تاخیر انشااله قدمش براتون مبارک باشه ،ماشااله دخترخانم نازی دارین خدا حفظ کنه
براتون


سلاااااااااااام. مرسی که به وبمون سر زدین لطف دارین