آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

9 ماهگی مو طلایی مامان

1392/5/2 16:46
نویسنده : مامانی
410 بازدید
اشتراک گذاری

   نه ماهگیت مبارک عشق کوچولوی من

سلاااااااااااام .الهی قربونت برم شرمنده که دیر به دیر میام راستش بابا محمد دوربین رو با افطاری واسمون فرستاد همین اول ماه رمضون .تنبلی من بود که عکساتو نذاشتم...

عشق مامانی خیلی خانم شدی و با مزه کلی کارای باحال مکنی فقط دوست دارم بشینم و نگات کنم...

مثلا با هر چی که جلوی دستت باشه دالی میکنی چند شب پیشا مهمونی بودیم شما با شال مامانی که سرم بود با خاله کیمیا دالی میکردی بعدشم یه چشمت بیرونه که ببینی طرف چی کار میکنه یا مثلا با ساک دستیت که سوراخ سوراخه دالی میکنی یا با پشه بند تختتماچماچماچ

تا میگیم دست دستی تند تند دست میزنی حتی وقتی مامان مهناز از پشت تلفن واست میخونه دس دسی شما تند تند دس دسی میکنی  تشویق

تا میبرمت جلوی در زودی بای بای میکنی دستت رو تکون میدی و جیغ میزنی

الهی قربونت برم که کلاغ پر هم بلدی و تا انگشتم رو میزارم شما هم انگشت خوشمزتو میاری و بلند بلند یه چیزایی میگی همش میگی گیلا گیلا. قیل قیل  ...قربون حرف زدنت برم  آخه عشققققققققققققم

عاشق توپهای بیلیارد هستی هر وقت باباجی میبردت پایین سالن ورزشی سرو صدا میکنی واسه توپها بعدشم میگیری و محکم میزنی به هم ...

تازشم با باجی واست تاب خریده وصلشم کردیم حسابی خوش میگذرونی تو تابت

 

الهی بگردم که خیلی دوست داری با نی نی ها بازی کنی واسه همین وقتی غزل یا شادی جون میان خونمون کلی ذوق میکنی

راستی چند وقته شبا دیر میخوابی و صبح تا 12 میخوابی منو میگیسوال بابا جی بیچاره که صبح زود میره سر کار متفکر

نفس مامان همیشه دوستت دارم برای همیشه دوستت دارم

حالا عکسای گلکم

این مال مسابقه آشپزیه که برگزار شد و شما تو مراسم کلی شعر خوندی

 حموم عافیت عشقم

ایشونم طاها جون

کلا با نی نی ها خوب ارتباط برقرار میکنی با دانیال جون که کلی بازی کردی

هندونه مامان میشه یه قاچ ازت بخورم؟؟؟؟؟؟؟

قربون دالی کردنت برم

تمام لحظه هایم با توست و تو به تمام لحظه هایم رنگ زندگی بخشیدی اصلا تو صاحب لحظه های ناب منی... عاشقانه دوستت دارم و باز هم من و تو ،تو قلب خداییم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هستی وهیربد جونی
8 مرداد 92 2:38
قربونت برم این قدر نازشدی عزیزدلم ببخشید دیر بهتون سرزدم به خاطر روزه که میگیرم حال ندارم پای کامپیوتر بشینم خوشگل خانم ایسا جونم کلی از طرف من خاله جونی ماچش کنید


الهی قربونت برم هستی جونم روزه نمازت قبول خانمی واسه ما هم دعا کن خاله جونی.دوستت دارم
مامان یزدان
14 مرداد 92 10:28
ماشاالله چه جیگریه

ممنون از لطفتون
اسماعیل
16 مرداد 92 23:44
سلام دختر دایی عکسای این ماهت خیلی قشنگه ایشالا تو زندگیت همیشه همینجوری خوشحال باشی خیلی دلمون تنگت شده


سلام پسر عمه جونم منم دلم خیلی براتون تنگ شده کاشکی شما بیاین اینجا خونمون.مرسی که به من سر میزنید بوس بوس واسه عمه جونی
صاینا
3 مهر 92 1:28
سلام چه دخمل قشنگی



عکس رو بیلیاردو حتی از اتلیه هم قشنگتر دیدم خدا حافظ عشق و زندگیت باشه




سلام ممنون ازلطفتون و اینکه به وبمون سر زدید