آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

8 ماهه من

1392/3/29 14:54
نویسنده : مامانی
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامان.یک کم حال نداری سرماخوردی. یه بار واست نوشتم تازه خوابونده بودمت زوودی بدار شدی دیگه آخرای نوشتنم بود که همرو پاک کردی چون علاقه زیادی به لب تاب داری بیشتر دوست داری با پا بری روش  انگشت پاتانت رو زدی و من یه دفعه دیدم صفحه رفت... الان ناهار که نخوردی شیر خوردی و خوابیدی اگه زود بیدار نشی...

 عشقم قربونت برم من که کاملا تنها و مستقل میتونی بشینی هزار آفرین واسه آیسا جونم

نفس مامی هنوز دالی کردن و خیلی دوست داری مخصوصا اینکه بری بغل باباجی و از ستون آشپزخونه با من دالی کنی جیغ میزنی از خوشحالیت...

عاشق لامپی اینو دایی رضا یادت داده که مبردت بالا فقط جیغ میزنی میگی منو پرت کنین بالا

سر سفره مثل دخترای خوب میشینی و غذا میخوری بعد دست میزنی میگی هههههههههههههم ههههههههههم به به به به دست به چیزی هم نمیزنی خانومی دیگه فقط یه قاشق باید دستت باشه تا بکنی تو هر ظرفینیشخند

آشپزخونه رو خیلی دوست داری با روروئکت کلی بازی میکنی از اینور به اون ور فقط ماشین ظرفشویی رو داغون کردی از بس کوبیدی بهش.در تراس که باز میشه کلی ذوق میکنی و میری طرفش  چند روز پیشا داشتم آشپزی میکردم شما هم آشپزخونه بودی دیدم صدات نمیاد نیگا کردم دیدم نخ پرده رو کشیدی و داری با خوشحال میخوریش کاملا نخ کش شده بود پرده تازمو داغون کردی وروجک من... وقتی در یخچال باز میشه انگار کل دنیا رو بهت دادن از ته دلت میخندی نمی دونم چی فکر میکنی ولی خب دیگه

با اسباب بازیهات خوب بازی میکنی شده نیم ساعت بازی میکنی آواز میخونی منم میام کنارت میگم آیسا منو بازی میدی اصلا نگام نمیکنی منو میگیعصبانیواست کتاب میخونم بدت نماد گوش میکنی

جدید نا وقتی میخوابی کلی وول میخوری تا کاملا برعکس میشی و رو شکم خوابت میبره تا خود صبح همون مدلی من و باباجی کلی میترسیم که خدایی نکرده خفه نشی ولی صورتت رو اینور و اونور میچرخونی

عاشق طلایی.گردنبند انگشتر گوشواره النگو خب دختری دیگه نفسم فقط طلا رو دست میزنی ها...

از حموم همچنان خوشت میاد و کلی آواز میخونی تو حموم و خیلی میخندی مخصوصا وقتی کمرت رو میشورم با صدای بلند میخندی

دم در که میریم میگی ددر ددر ددر و اگه ازجلو در بیارمت خونه با حرص هر چه تمام تر میگی گیخهههههههههههههههههههه بوووووووووووه و لباتو غنچه میکنی و تف بد اخلاقی درست میکنی فیلمشو دارم ...

غروب ها  با کالسکه میبرمت پایین با نی نی ها کلی ذوق میزنی  خوش به حالته هر کدوم به نوبت میان میبوسنت خیلی دوستت دارن شما هم خوب با بچه ها ارتباط بر قرار میکنی

وقتی میخوابی پستونکت رو میزارم بالای سرت  گاهی وقتها نصفه شب بیدار میشی دستت رو میچرخونی پیداش میکنی میزاری تو دهنت اونم با چشمای بسته فدات بشم من اینقدر شیرینی

از جارو برقی خیلی خوشت نماد چند روز پیش مشغول جارو کشیدن بودم دیدم نیستی خودتو رسونده بودی به اتاق خواب دیر رسیده بودم اتو رو سرت بود داشتی سیمشو میخوردی ...

راستی 3 روز پیش با کیان جونی حرف زدیم ماشالا کلی بزرگ شده الهی قربونش برم که انگلیسی حرف میزنه اونم مثل شما  عاشق سیمه (حالا هر سیمی ...)چقدرم دلمون واسه هم تنگ شده ایشالا همیشه شاد باشی  کیان جونم با مامی کاترین.دوستتون داریم هزارتا...

 

فعلا هم اینا یادمه...

ایشون حاج خانوم غزل هستند که با شما دارن میرن پایین خوش بگذرونن

تازه از خواب بیدار شدی به قول مامان مهناز گل خندون بچم

پشت روروئکت دو تا گوش داره که علاقه شدیدی بهشون داری و به سختی تلاش میکنی که بخوریش

ایشون آقا هیربد هستند که زحمت کشیدن اومدن خونمون و کلی خوش گذشت و کلی ما از صدای زیباشون فیض بردیم...الهی بگردم

قربون استخون خوردنت برم باباجی شما رو میزاره این تو...

اینم دالی کردن ماهک من که موقع خواب هی پتو رو میده رو صورتش هی بر میداره رو پای باباجی خوابیدی

قربونت برم با این مدل خوابیدنت.....

تمام عاشقانه هایم برای توست ..

ماه من با اومدنت زندگیمون روشن شد و الان که هستی هر روز بیشتر بهت ووابسته میشم و هر روز معنی عشق رو بیشتر احساس میکنم  با تو مزه ی زندگیمون عوض شده بهترین و خوشمزه ترین مزه ی دنیا...

دوستت دارم و...من و تو ،تو قلب خداییم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اسماعیل
30 خرداد 92 22:47
سلام دختر دایی خوش اخلاق من خوبی؟ ما خیلی منتظرت هستیم پس کی میای شیراز؟


سلام پسر عمه مرسی منم به شما رفتم خوش اخلاقم
مامی آرمان (خاله زری )
1 تیر 92 12:50
سلام دخمل قشنگم یه عالمه تبریک واسه اینکه مستقل میشینی . بارک ا.. دخمل خوب همین جوری تو خونه بچرخ و خونه مامانی رو بریز به هم آفرین به دخمل قشنگم . آیسا جونم دلم من و آرمانی واست تنگ شده خاله جون