آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

آیسای قشنگم در پایان6ماهگی(7ماهگی مبارکککککککککککککککککککککک)

1392/2/3 1:15
نویسنده : مامانی
650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان.امروز شما وارد ماه 7 شدی قربون نفس کشیدنت برم بد اخلاق من که امروز کلا غر غر میکردی الانم باباجی داره می خوابونتت.ساعت1شبه داره بارون میاد...آیسا یه دوست داشتم دوران دبیرستان همیشه وقتی بارون می اومد با تسبیحش ذکر میگفت .میگفت هر وقت بارون میاد دعاها به اجابت میرسن عجب بارانی بر دنیا باریده امشب من هم برایت بهترینها را از خدا میخواهم.میخواهم همیشه شاد باشی عشق کوچولوی من...

                                               

 

 راستی امشب تولد آرمان جونی هم هست 1ساله شده عزیز خاله.ایشالا همیشه سالم باشی عزیزم.تولدت مبارک آرمانی من

فردا به امید خدا با باباجی میخوایم بریم واکسن واست بزنیم نتونستیم بریم همدان واسه همین اینجا میزنیم ایشالا که اذیت نشی نفسم

راستی مامانی یه کار خیلی بامزه انجام میدی وقتی پیام بازرگانی شروع میشه هر جا باشی سرت رو 180 درجه میچرخونی تا پیام رو ببینی اونم فقط پیام بازرگانی یه شبکه خاص رودوست داری.اون موقع شیر هم خوب میخوری واسه همین تصمیم گرفتم که واست ضبط کنم که حسابی شیر بخوری

آیسا در حال خوردن امگا3

به افتخار پدر و دختر هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ایشالا خدا سایه باباجی رو از رو سرمون کم نکنه. میسپارمت به خدایی که تو رو به من هدیه کرد.و باز هم من و تو تو قلب خداییم.عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی هستی و هیربد
4 اردیبهشت 92 14:58
سلام عزیزم . قوربون اون قهقه هات برم نفس. هفت ماهگیت مبارک عزیزم. امیدوارم جشن 120سالگیت رو به شادی بگیرین .ناز گلم امیدوارم الان بهتر شده باشی و کسالت واکسنت برطرف شده باشه جیگر.دلمون واستون تنگ شده میبوسیمتون


سلام خاله جونی مرسی که به وبم سر میزنید و مرسی بابا احوال پرسیتون.منم بوس
مامی آرمان (خاله زری )
6 اردیبهشت 92 15:54
آیسا جونم خوشگل خاله . خیلی خوشحالم که سرما خوردگیت بهتر شد . دیشب کلی جیغ میکشیدی که به من توجه کنین الهی من فدات بشم که اینقده با نمک میخندی عزیزم تولد 6 ماهگیت هم مبارک و دست شما درد نکنه که کادوی خوشگل واسه آرمان آوردین


سلا خاله جون مرسی .از شما ممنون که هی لباسهای خوشگل خوشگل واسه من میخرید.ببخشید که خیلی جیغ و داد کردم.............
مامی آرمان (خاله زری )
6 اردیبهشت 92 15:55
آیسا جونم تیکر جدید مبارکت باشه عزیزم


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی
زهرا
6 اردیبهشت 92 17:54
سلام ایسا جونم دختر دایی خودم ایشالا همیشه خندون باشی


سلام دختر عمه جونی مرسی دلمون براتون خیلی تنگ شده {ماچ} {ماچ} {ماچ}