آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

برای دخترم

1391/11/17 23:54
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان .الهی قربونت برم که اینقدر خانوم شدی و ناز.صبحها با هم بیدار میشیم البته اگه شما بخوابی منم میخوابم چون یه بار زودتر از شما بیدار شدم صداتون تو خونه نبود.داشتم دیوونه میشدم قربون اون سروصدا کردنت برم که تو خونمون جارییه مثل هوا...اگه نباشه نمیتونم نفس بکشم میمیرم یه جورایی دم و بازدمی یعنی همون زندگی...آره جوجوی مامان صبح که باباجی میره سر کار ساعت 6 شما عادت کردی از رو تخت خودت میای رو دست من میخوابی بیدار که میشی میخندی و من به مامان مهناز تلفن میزنم که شما باهاش حرف بزنی قربون حرف زذدنت برم بعد صورتت رو میشورم و بی بیتو عوض میکنممیخوابونمت توی تشک بازیت و شروع میکنی به آواز خوندن منم صبحونه میخورم.قربونت برم یک کلمه دیگه که تازه گیا میگی اینه که زبون خوردنیتو میاری وسط لثه هات و میگی گیززززززززززززززززززززززززززززززززززز.قربون اون نرمیت برم که مثل خمیری بهت میگم خمیر بازی کنیم و شما میخندی بعد مثل خمیر نونوایی لهت میکنم نون بربری.نون سنگک ولی نون برنجی خیلی خوشمزه تره و شما هم خوشت میاد.قربونت برم من چند شب پیشا مهمونی هیربد کوچولو بود ما رفتیم سالن پذیرایی همون جایی که مهمونی شما بود شکر پنیر مامی.قبل ازرفتن ازت عکس گرفتم خیلی سر حال نبودی بد اخلاق شده بودی جونییییییییییی

ببینم جنس این شلوارم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیسا به اتفاق باباجونی

آیسا قلقلی با هربد جوجو این عکس رو خاله الهه گرفت مامانی شما نق نق کردی واسه همین همش بغلم بودیخیلی خوش گذشت دستشون درد نکنه

نفس مامی چند شبیه خوب نمیخوابی کلا بیداری دیر میخوابی و نق نق میکنی میخوای بازی کنی یه لحظه میخندی و دوباره نق میزنی چند شب پیش باباجی خیلی تلاش کرد بخوابونتت ولی نخوابیدی بابا جی خوابید شما بیدار بودی چند تا از عکسای اون شب...

آیسا و باباجی...بابا علی در تلاش که شما رو بخوابونه ولی شما بازیت گرفته

ای بابا این باباجی منم که خوابش برد پس من با کی بازی کنم آخه من خوابم نمیادددددددددددددد

الهی قربونت برم من دختر قشنگم.دوستت دارم بوسسسسسسسسسسس هزار بار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هستی و هیربد
18 بهمن 91 21:16
نفس خاله قوربونت بشم که دلم برات یه ذره شده گلم.با اون لپات دلم می خوادیه گاز از اون لپات بگیرم : D
امیدوارم حشنهای فارغ التحصیلی تونو برای شما عزیزای دلم بگیریم بوس بوس برای گل دختر نازنازی


مرسی خاله جونی منم بوس
مامی آرمان (خاله زری )
18 بهمن 91 23:55
عزیزم خاله جونم فدای اون آواز خوندنت و گیزززززززززز کردنت بشم . ایشالله همیشه سایه مامانی و بابایی رو سرت باشه گل نازم به مامانی هم بگو اینقده چفت و چیلت نکنه دخمل مظلوم گیر آورده بوس واسه آیسا قلقلی خاله که نون بربری و سنگک و غیره نداره همه جوره خوشمزه است


مرسی خاله جونی منم بوس