آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

اتاق آیسا جونی با کلی تاخیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

1391/11/11 13:33
نویسنده : مامانی
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم .الهی قربونت برم که تازه اتاقت روچیدیم .با مامان مهناز اومدیم ایلام.راستش خاله الهه هم نی نیش به دنیا اومد یه پسمل ناز مثل هستی جون اسمشم گذاشتن هیرسا حالا شما یه هم بازی ناناز داریهزارتا هورااااااااااااااااااااااااااا واسه خاطر هیرسا جونی

آیسا جونم جدیدنایه صداهایی از خودت در میاری میگی اقققققققققققققققخخخخخخخخخخخخخ.یا آقووووووووووووووووووووووووو.میخندی ولی بی صدا مثل قهقه میخندی ولی صدا نداره تو تشک بازیت کلی ذوق میکنی یه زنبور وسطش وصله که باباجی اسمشو گذاشته حاج زنبور عسل کلی داستان واسش ساخته کلی نگاش میکنی و باهاش حرف میزنی اول فکر کردم چون بالای سرت وصله فقط اونو نگاه میکنی واسه همین جاشو با گل اینوری تشک عوض کردم الهی قربونت برم دختر باهوشم زنبورو شناسایی کردی و بازم با حاج حرف زدی آفرین نفس مامان

با تلفن خیلی قشنگ حرف میزنی وقتی مامان مهناز یا دایی جون تلفن میزنن کلی صحبت میکنی و خسته نمیشی و میخندیدوستت دارم دخملیییییییییییییییییییی

یه شعر جدید هم مامی واست رو تابلو اتاقت نوشتم اسمش دریا.هر روز اونو واست میخونم.شعر اینه:از کیف مامان یه شانه گاهی بیرون میآید مانند ماهی سر میخورد او با موج موها با پیچ و تابی آرام و زیبا مامان خوبم انگار دریاست دریا همیشه در خانه ماست...

راستی یه کاری که میکنی اینه که به تابلوهای رو دیوار خیلی علاقه داری و با دقت تمام نگاه میکنی عکس من و باباجی هم که رو دیواره میبینی میخندی و حرف میزنی .4 تا تابلو هم تو اتاقت هستت تابلو فصلهاست خودم درست کردم واست اونا رو هم علاقه داری چون خوش آب و رنگن.قربونت برم دختر باهوشششششششششششششششش

حالا عکسای اتاق قشنگت رو واست میزارم دست مامان مهناز و بابا محمد درد نکنه به خاطر زحمتی که کشیدن و این وسابیل قشنگ رو واسه شما خریدن هزارتا بوس واسشون ایشالا برن مکه شما جبران کنید دخترم

واییییییییییییییییییییییییییییییی مامانی همه عکسام پرید حالا باید دوباره بگیرم ببخشید مامانی خنگول

دوباره میاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)