آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

واکسن2ماهگی مبارک نفس

1391/10/5 19:45
نویسنده : مامانی
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قول دایی رضا فلفل دلمه ای من.الهی قربونت برم.3دی یکشنبه با مامان مهناز بردیمت مرکز بهداشت واست واکسن زدیم...

این مامانی منو برده رو 2تارون پاتانم آمپول زدن.اونجا خانمه واسم آمپول زده من دارم گریه میکنم مامی در گوشم هی میگه دخترم گریه نکن نمیشه که این واکسن رو نزنی اگه نزنی فلج اطفال میشی همه دوستاتم زدن.خوب من که می دونم ولی درد داره دیگه.تا اینکه اومدیم خونه مامان گوسفندم رو گذاشت رو پاتانم چقدر داغ بود بعد فهمیدم کیسه آب گرمه این ب ب ییه...حالا این منم و ب ب ییم که رو پاتانم داره دردم رو کم میکنه.

اینم عکسایی که مامی چپ و راست از من گرفته که نشون بده من واکسن زدم و تازشم تب کرده بودم

حالا مامان لیلا هر4 ساعت یه قطره بهم میده که درد نداشته باشم و تب نکنم.

 

آروم بخواب من کنارتم عشق کوچولوی من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری )
6 دی 91 9:25
آخ جوووونم عزیزم قربونت برم اوفت کردن آیسا خوشگلم عیبی نداره خاله جونم بزرگ میشی یادت میره بوس بوس