آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

نذر مامان مهناز

1391/10/7 23:41
نویسنده : مامانی
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیسا جوجویی مامی.امروز مامان مهناز سفره امام حسن نذر داشت واسه مامی که انداختیم.خیلی خوب بود تازشم دوستای مامان مهناز یه صلوات مخصوص حضرت رسول هم واسه شما فرستادن .ولی شما از اول مراسم خواب بودی.آخه هر کی هم که از5صبح بیدار شه تا 9 صبح بازی کنه بایدم بخوابه.

از لباس عوض کردن اصلا خوشت نمیاد خیلی گریه میکنی اما اونقدر مست خواب بودی که هر چی چفت و چولت کردم صدات در نیومد.قربونت برم من ...

مامانی قربونت بره که وقتی خیلی خوابت میاد تو بغلم میگیرمت چند تا از شعرهای بچگیم رو واست میخونم شما گوش میکنی با چشمای قشنگت نگام میکنی. ولی نفسم شعر تو حوض خونه ما رو که واست میخونم زودی چشمای نازت رو میبندی.با این شعر خوب ارتباط برقرار کردی دوسش داری.

بعدشم اینکه خیلی گرمایی هستی مرتب پتو رو با پاتانت میدی کنار.

کار دیگه ای که میکنی سر سری میکنی واسم تا برات میخونم و خودم سرم رو تکون میدم شما هم زبونت رو در میاری و سرت رو تکون میدی و دستای قشنگتم مثل دایی رضا مشت میکنی

حمام کردن رو خیلی دوست داری اینو گفته بودم اما خودم حمومت کردم خیلی نازی دختر قشنگم اصبلا صدات در نیومد خیلی ترسیدم بعد دیدم داری با زبونت لباتو لیس میزنی قربونت برم نفسم

اینم عکسای امروز..

از خدا به خاطر بودن کنار تو ممنونم دخترم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زری مامان آرمان
9 دی 91 13:45
نذرشون قبول باشه . ایشالله سال های سال زیر سایه پدر مادرت و در کنار آیسا قلقلی و همسر عزیزت شاد و مستدام زندگی کنی عزیز دلم


مرسی خاله جونی ایشالا شما هم سالم باشید و سایتون رو سر آرمان جونی