آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

2ماهگی مبارک عشق کوچولوی من

1391/10/2 16:14
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم امروز شما 2ماهه شدی خدارو شکر هزار بار شکر.واسه 1ماهگیت من نبودم و از این بابت از خدا ممنونم که بازم میتونم کنارت باشم.بازم2ماهگیت مبارک ماه من.خیلی ناناز شدی .مامان مهناز حالش خیلی بهتر شده خدا رو شکر و امروز همش تو بغلش بودی وباهات بازی کرد.واست کیک درست کردم اینم عکسش

قربونت برم عزیزم شوفاژای خونه مامان مهناز خراب شده بود بابا محمد زودی درستشون کرد لباس گرم تنت کردم اما شما خیلی دوست نداری زیاد لباس بپوشونن تنت کلافه میشی ولی دیگه دیگه مجبوری خانمی...

ببین مامانی چقدر ناراحتم با این ژاکتی که تنم کردی

مامانی جونم سر ساعت شیرمو میده فقط خیلی مواظبه که رو لباسم نریزه هی از دهنم شیشه رو  در میاره صورتمو پاک میکنه منم بدتر میکنم.خوبت شد مامانی

این مامی همش از پاهای من عکس میگیره .چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟سوالسوال

قربونت برم آخه پاتانتو خیلی دوست دارم کپی پاهای خودمه نفسم.یه عکس دیگه هم بزارم؟؟؟؟؟؟؟قلبلبخند

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی و مامی
2 دی 91 16:29
آیسا جون 2 ماهگیت مبارک گلم.


مرسی خاله جونی
مامی آرمان (خاله زری )
3 دی 91 17:43
سلام گل من دو ماهگیت مبارک یه عالمه دست و هوراااااا واسه آیسا خوشگل خاله خیلی خوشحالم که واسه دو ماهگیت مامانی هم پیشت بود امیدوارم 120 ساله بشی خانوم خوشگله و همیشه لبات خندون باشه. در ضمن به این مامانی بگو من هر جور دوست داشته باشم شیر میخورم به شما چه ماه دیگه بیا ایلام که با هم جشن 3 ماهگی شما و جشن 9 ماهگی آرمان رو بگیریم خیلی ناز شدی دست مامانی هم درد نکنه که کیک های خوشمزه میپزه واست

مرسی خاله جونی آخ جون که جشنمون با هم یکی میشه ایشالا مییام .دلمون واستون تنگ شده