آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

هلیا یا سورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/5/26 14:47
نویسنده : مامانی
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازممممممممممممم.الهی قربونت برم چند روزه یه اسم دیگه هم اومده تو ذهنم نمیدونم شما کدومشو دوست داری؟؟؟موندم چی کار کنم الان 7 ماهه دارم هلیا صدات میکنم تا صدات میکنم هم تکون میخوری نفسم الهی قربون اون تق و قوقات برم من.اون اسم سورا...یعنی گلگون رخ.نمیدونم اما یه حس عجیبی به هلیا دارم یعنی ...کاش میشد خودت هم نظر میدادی مامانی.خاله زری تو نی نی سایت یه تاپیک گذاشته پرسیده که کدوم اسم همه گفتند هلیا.در ضمن این اسم رو یعنی سورا رو باباجی پیشنهاد داد.دایی جون هم میگه سورا قشنگه...خیلی سختههههههههههههههههه.حالا اگه یه وقتی اسمت عوض شد ناراحت نشی مامانی .شما عشق منی خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 14:52
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامی آرمان (خاله زری)
31 مرداد 91 15:20
قلبون دخمل خوشملمون برم هر دو تا اسم قشنگن ولی فکر کنم شما به هلیا بیشتر عادت کردی عزیز خاله ولی خوب مامان جونی و بابا جونی حالا تا موقع شناسنامه گرفتن وقت دارن که یه اسم برازنده واستون انتخاب کنن آخه انتخاب اسم خیلی سخته خاله جونم ایشالله که شما نامدار باشی عزیز خاله بوس

مرسی خاله جونی من لفطا شما هم کمک کنید