آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

باباجی مریض شده

1391/5/20 19:46
نویسنده : مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتسلام هلیا جون جونی من.دختر نازم 3 روز پیش که باباجی از سر کار اومد گفت پهلوم یک کم خارش داره نگاه کردم دیدم چند تا دونه پاشیده فکر کردیم تبخال شده .هی بهش گفتم برو دکتر نرفت تا دیروز با هم رفتیم .کلی آقای دکتر مارو ترسوند که آبله شده .شما و نی نی در خطر هستید بهش دست نزنید و...... خلاصه خیلی ترسدیم و من کلی گریه کردم .باباجی هم همش میگفت از من فاصله بگیر خدایش خود بابات هم کلی ترسیده بود....اما خدا رو شکر اصلا پیشرفت نکرد و الان تقریبا خوب شده.دختر قشنگم خیلی دعا کردم که شما طوریتون نشه و سالم بیای تو بغلم.همش واست آیت الکرسی میخونم...لفطا لفطا لفطا تپلی و سالم بیا دنیا مامانی خیلی واسه شما درد کشیده خیلی دوستت داریم هم من هم باباجونیت.عاشقتیم راستی یه زیر دکمه ناز هم واست خریدیم...تمام زندگیمون  واسه شماست جوجویی مامان.ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ از لبای کدوییت که مثل لبای باباجیتهماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری)
21 مرداد 91 11:08
مامان جونم نگران نباش باباجی حالش خوب میشه منم تپل مپل میشم میام تو بغلت اینا هم میشه خاطره بعدا شما واسم تعریف میکنی منم ئاست لبخند میزنمو میگم دیدی منم چیزیم نمیشه بوس واسه مامان نگرانم :
مرسی خاله جونی.واسمون دعا کنید.راستی گربتون چی شد؟؟؟؟؟؟؟*: