آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

تولد آرمان جون

1391/5/4 15:02
نویسنده : مامانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.امروز 4مرداد ماهه.عشقم دیروز خاله زری با آرمانی اومدن خونمون.آرمانی 3 ماهه شده دخترم وقتی با آرمان حرف میزنم شما تو شکمم تکون تکون میخوری. خوب حسودیت میشه...جای شما خیلی خالی اونقدر دوست داشتم دیشب شما هم بودی نمیذاشتی من کار کنم تو رو بغل کنم.البته خاله زری همه کارها رو کرد.راستی مامان مهناز از همدان واسمون گرده.حلوا زرده مخصوص ماه رمضون کماج و واسه منم کادو فرستاده.دستشون درد نکنه .آخه دلم گرده خواسته بود واسه همین تو زحمت افتادن...حالا ایشالا تو هم وقتی اومدی دنیا با یه خنده شیرین جبران میکنی...خیلی دوستت دارم نفسم ..الان میخوام برم قرآن بخونم آخه خیلی دوست داری خانمی.بوووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری)
8 مرداد 91 14:22
خاله لیلا جونم ممنونم از تولدی که واسم گرفته بودی ایشالله واسه هلیا جوجو جبران کنیم بوس واسه دخملی خوشملمون