آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

27تیر1391 هیچی فقط دلتنگی...

1391/4/27 19:31
نویسنده : مامانی
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام بهونه قشنگ من واسه زندگی ...اره مامانی بازم منم همون مامانی عاشق همیشگی...

دخترم .عشقم خوبی مامانی میدونم که خوبی تکوناتو احساس میکنم با تمام وجودم .وقتی کش میای سر ذوق میام حتی وقتی دردم شدید میشه بیشتر عاشقت میشم ...تو از من مینوشی و من هر روز عاشقتر میشم امروز واست کلی شعر خوندم آروم و باوقار گوش می دادی امیدوارم که وقتی بزرگتر شدی کتاب شعری رو که واست میخونم از همه کتابات بیشتر دوست داشته باشی.نفس مامی باباجی رفته سالن والیبال. میدونی دکتر سونوگرافی گفت دخترتون انگشتای کشیده ای داره فکر کنم مثل باباجی والیبالیست بشی... الان تنهام از صبح هم تلفنمون قطع شده اعصابم ریخته به هم.آخه من و شما تنهاییم با مامان مهناز هم حرف نزدم دلم حسابی تنگ شده چون مامان مهناز رفته مجلس ترحیم.حالا چند بار واسم تلفن زده ها ولی ...الانم تلفن زد گفت با عمه های مامی دارن میرن ددر..جای من خالی مامان مهناز میگفت تو مراسم یه دخمل تپلی ناز دیده که موهاشو دم موشی بسته دلم واسه هلیا ضف کرده در عوضش من شما رو دارم غصه به مامان مهناز...خیلیییییییییییییییییییی دوستت دارم عشق مامانی.مسبوسمت هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
27 تیر 91 19:43
سلام من یه دختر کوچولو دارم به نام شادی خیلی ناز و مهربونه الان ده ماهش هست امیدوارم هلیا کوچولوی شما هم صحیح وسلامت بدنیا بیاد .میشه راهنماییم کنید چطوری عکس دخترم ومتن در قسمت درباره ی وبلاگ قرار بدم آخه تازه امروز براش وبلاگ ساختم ممنون میشم خانمی


شرمنده من فکر کردم عکس توی وب بزارید رو میخواین.توی اون قسمت همون موقع که وب رو میسازید باید بنویسید من همون موقع نوشتم .راهنمای ساختن وبلاگ رو بخونید نوشته.

شما میتونید از قسمت تنظیمات وبلاگ عکی و درباره وبلاگ رو تنظیم کنید