آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

نظرات (5)

مامان
11 تیر 93 13:51
عزیزم چه دختر نازی نظر لطف شماست
هستی وداداشش هیربد
12 تیر 93 14:53
سلام آیسا جون دلم واست یه ذره شده،عکساتو که دیدم انرژی گرفتم مرسی خاله جون عکساش خیلی قشنگ بودن اسپنددود کنین براش قربون خنده هات برم امیدوارم همیشه لبخند تولبات باشه وزندگی همیشه بهت بخنده ازطرف من کلی بوسش کنین سلام هستی جونم ممنون دختر نازم با این احساس قشنگت.فدات بشم که اینقدر مهربونی منم برات همیشه روزهای خوب رو آرزو میکنم
الهه
12 تیر 93 14:59
سلام عزیز دلم چقدر دلم واستون تنگ شده وقتی گفتی میخوای بیای پیشمون خیلی خوشحال شدیم . باور کن با هستی جان ازحالا. برنامه ریزی کردیم که کجاها بریم . وااای جیگر خاله نفسم عکساتم خیللللی زیبا هستن. دست مامانی و بابایی درد نکنه امیدوارم قدر زحمت های اونا رو وقتی بزرگ شدی بدونی روتون رو از راه دور بوسه باران میکنم.طبق معمول "به امید دیدار باه هزارماچ آبدار" سلام الهه جون ممنون که به ما سر میرنید منم بی صبرانه منتظر دیدن شماها هستم و از دور میبوسمتون
خاله زری ( مامان آرمان)
18 تیر 93 19:22
به به به چه عکسای خوشملی مبارکت باشه خانوم طلا سلام مرسی نانا جونی
مریم
19 تیر 93 13:35
خیلی دخمل خشگلی دارید خدا نگهش داره[قلب لطف دارید گلم