آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

کلاس ژیمناستیک!!!!!

1393/4/11 13:44
نویسنده : مامانی
695 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دومین سالیست که ماه مبارک رو با شما  جشن میگیریم...

گوارای وجود شهد این ماه عسل...

سلام عشق کوچولوی مامان فقط اومدم بگم که با امروز شما 2 روزه میری کلاس ژیمناستیک و چقدرم استقبال میکنی هر چند واست خیلی زوده و مربی به شما تمرین نمیده چون خطرناکه اما شما تمام تلاشت رو میکنی که هر کاری بچه های دیگه میکنن تکرار کنی و کلی ورجه وورجه میکنی و بهترین جای قضیه وقتیه که میرسیم خونه شما ناهارت رو میخوری و راحت میخوابی...آخ من حالی میکنم ..با این که خودم خسته میشم تو ماه رمضونم هست ولی خوب ارزشش رو داره چون کلی خوش میگذرونی و انرژیت خالی میشه...

اگه بشه و مربی اجازه بده جلسه بعد دوربین میبرم که از شما در حال ورزش عکس بگیرم.

نفسمی به خدا...

و ما...

من و تو در قلب خداییم...

 

پسندها (1)

نظرات (0)