آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

تقدیم به بهترین دوستم بی خداحافظی...

1392/11/2 0:37
نویسنده : مامانی
448 بازدید
اشتراک گذاری

خداحافظی بوق و کرنا نمی خواهد...

  خداحافظی

دلیل،

بحث،

یادگاری،

بوسه،

گریه،...

خداحافظی واژه نمی خواهد،

خداحافظی یعنی در را باز کنی و چنان کم شوی از این هیاهو که شک کنند به چشمهایشان...

به خاطره هایشان،

به عقلشان،

وسوال بَرِشان دارد

که به خوابی دیده اند تو را تنها؟!!

یا توی سکانسی از فیلمی فراموش شده...خداحافظی یعنی...زمان را به دقیقه ای پیش از ابتدای آشنایی ببری و دستِ آشناییت را پیش از دراز کردن در جیبهایت فرو کنی و رد شوی از کنار این سلامِ خانمان سوز...

خداحافظی...

"خداحافظ"نمی خواهد...

پس بی خداحافظی برای یکی از بهترین دوستانم الهه ی عزیزم...

بار اولی که اومدم ایلام رو خوب یادم هست و اولین سلام و گرمای نگاهت و شیرینی خنده هات..

اولین مهمونی رو هم خوب به یاد دارم واااااای...اولین باری که اومدم سالن...

ببین همه ی اولین هام با تو شروع شده...

 دوست خوبم برای تمام لحظاتی که با هم داشتیم ازت ممنونم ،برای تمام لحظات نابمان...

و دلم تنگ میشود برای خنده های تو سرویس آقای فتاحان...

برای روزهای سرد تمرین...

برای تمام شبهای چغاسبز...برای مثلث سبز ...

حتی برای خواسته...(خودت میدونی)...

هستی عزیزم دلم برای تو هم پَر میکشد و از صمیم قلب براتون خوشحالم ...

امیدوارم همیشه ی همیشه شاد باشید و هر جا که باشید یادتون در قلب من هست

دوستتون دارم...

به امید روزهای قشنگ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زری ( مامان آرمان)
11 بهمن 92 16:43
آخی عزیزم دلم گرفت خدا بزرگه عزیزم فدات یه وقتی تو نری ها زری جون
الهه
29 بهمن 92 17:24
عزیز دلم خداروبسیارشاکرم که دوست خوب و با احساسی رو چون تو نصیبم کرد . روزهای شادی رو در کنار هم سپری کردیم و به قول خودت ..... و مسابقات چقدر بهمون خوش می گذشت . زندگی ادامه داره قوربونت بشم رفتن من از پیشت به معنی ندیدن همدیگه نیست .هیچگاه ازت خداحافظی نمیکنم همیشه دوست دارم هنگام جداشدنمون بگم به امید دیدار مجددو خیلی زود.دلم خیلی برات تنگ میشه دوست دارم لحظه های دیدارمون هرچه سریعتربرسه و کلی باز مثل گذشته هاهمیشه با لبخند دقایقمون رو سپری کنیم. هزاران بار از راه دور می بوسمت از طرف من آیساجونو هم ببوس و به همسر مهربونت هم سلام فراوان برسون از خدا میخوام به تمام آرزوهای خوبتون برسیدمنتظردیدارتون در مشهد هستم اله جونم مرسی منم خدا رو شکر میکنم به خاطر تو و خیلی دوستتون دارم