آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

14 ماهگی و15 دونه مروارید ناناز(سرماخوردگی بد بد بد ..........

1392/10/18 14:06
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

دختر که باشی میدونی اولین عشق زندگیت پدرته

دختر که باشی میدونی محکم ترین پناهگاه دنیا آغوش گرمه پدرته

دختر که باشی میدونی مردانه ترین دستی که میتونی تو دستت بگیری و دیگه از هیچی نترسی دستای گرم و مهربون پدرته...

هرجای دنیا که باشی  چه باشه چه نباشه قویترین فرشته نگهبان پدرته...

دختر که باشی لوس بابایی نفس بابایی دخمل بابایی ...

تقدیم با عشق به باباجونم که دلم واسش تنگ شده...

 

سلام دختر قشنگم خدا روشکر حالت خوبه یعنی خیلی بهتر شدی الان همدان هستیم واسه تعطیلات 10 دی اومدیم که تولد دایی جونی هم بود که تولدش هزار هزار تا مبارک واسش سالاد ماکارونی درست کردیم آوردیم که سورپرایز شد ایشالا 120 ساله بشه دایی خوشگلم...

اگه عکسی نذاشتم چون حالمون اصلا خوب نبود شما از خونه که اومدیم حالت بد بود چند بار بردیمت دکتر و متاسفانه دکترای خوبی نداره و شما هر روز بدتر میشدی تا اومدیم بردیمت دکتذ خودت از شانسمون من و بابایی هم حالمون بد بود و مامان مهناز مراقب شما بود  وووووایییییی عجب ویروسی بود و از بدن شما دلش نمیخواست بره تا شما دو روز هم اسهال شدید شدی و دیگه من کلی نذر کردم وهنوزآثارش هم هست هر دفعه یه بار سرفه های بد جور میزنی بمیرم عزیز مامان  باباجی هم مارو گذاشت موندیم همدان چون واقعا من خسته بودم...

هر روز شیرین ترمیشی قربون نفسات برم

صدای مار روهم در میاری انگشتت رو تکون میدی میگی :س س س (همون فیس

وقتی آب میخوای میگی آبی آبی فقط هم تو لیوان خودت آب میخوری

این شعر کلاه قرمزی رو عاشقشی و صدای سیر داغ (گوسفند کلاه قرمزی) میاد شما زود تر میگی بببببببببببببببببببب(یعنی همون بع)

وکلی باهاش میرقصی...

کتابت رو با شکلاش نشون میدی یه چیزایی میگی میخونی قربونت برم کلی حرف میزنی دوغه قوقو دوقی ووووو .....یه عالمه کلمه بامزه نامفهوم اما منظورت رو وقتی چیزی رو میخوای میرسونی

باباجی یه تلفن وصل کرده پایین دیوار روزی 30بار باهاش حرف میزنی تو حرفات اول بابا علی دوباره بابا و دا حتما هست

از خواب بیدار میسشی  بابا علی و به خوبی علی رو تلفظ میکنی

یکی از فانتزی هات مسواکهسوالسوال یعنی مسواک تموم خانواده تو دست شماست به طوری که امروز صبح دایی کلی دنبال مسواکش گشت تا پیداش کنه...

خیلی کنجکاوی و به همه جا سرک میکشی و از همه چیز دوست داری سر در بیاری

یکی از معضلات اینه که پستونکت رو قایم میکنی و  ما باید کلی بگردیم تا پیداش کنیم  منو میگیکلافهتا پستونک پیدا بشه اونوقت باید از یه جاهایی پیداش کنیم که عقل جن هم نمیرسه

مامانی روزی 60 بار هم این آهنگ کلاه قرمزی رو گوش میدی ما این شکلیوقت تمامخمیازه

این شکلاته که دایره رو تشخیص میدی

کارت بابا که همیشه دستته ایشالا خدابابایی رو واست نگه داره

اولین نقاشی دخترم...

راستی اعضای بدن رو هم کم و بیش یاد گرفتی

جا نونی ماان مهناز بعد از اینکه شما رفتی سراغش؟؟؟؟؟؟

بی شک یکی از فانتزی هات اینه که هر چی که دسته ای داشته باشه اینطوری می اندازی تو دستت و می گی ددر .... الهی فداااااااااااااااات بشم من دختر

تمام کابینتهای مامان مهناز رو اینطوری میریزی بیرون

جورابای مامان الهی فدات بشم که جا نمیمونی

آیسا و آقا جون(بابابزرگ مامانی)که الهی زنده باشن شما از بغلشون پایین نمیای

راستی همدان برف خیلی زیادی اومده و شما سرما خوردی که ببرمت برف بازی قربونت برم

در آغوشت که میگیرم آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم...

باز هم تمام حرفم و حرف آخرم من و تو ، در قلب خداییم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی
18 دی 92 14:16
سلام وب نازی داری وهم چنین نی نی نازی وبم با شکلک های جدید بروز شد امیدوارم بیایی واز وبم دیدن کنی واز شکلکام در وبتون استفاده کنین تا وبتون ناز تر بشه من منتظرم نظرتونو درباره ی وبم بدونم
خاله زری ( مامان آرمان)
28 دی 92 12:48
ای وای من خدا کنه که دیگه هیچ فرشته کوچولویی مخصوصا دخمل قشنگم همچین سرما خوردگی بدی نخوره واقعا سخته سلام مرسی زری جون آره واقعا بچم خیلی اذیت شد