آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

روز دختر

1392/6/21 11:04
نویسنده : مامانی
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، سلام آهاي من اومدم و چقد خوشحالم، ميدونين چرا بچه ها( به خصوص شما دختر خانما) اخه 16 شهريور روز دخترا بودآخ البته من دسترسي نداشتم به نت تا بيام و با تاخير اومدمخجالت اما اشكال

نداره، ماهي را هر وقت از آب بگيري تازه هست. البته من چند روزي بابايي را تنها گذاشتم و رفتم همدان،

تازشم، خيلي دلم تنگ شده براش و مهمتر از اين نميدونم برام چي خريده؟؟؟؟؟؟؟گاوچران بابايي اگه پيام

منو ديدي بيا بگو چي خريدي برام؟؟؟

راستي يه چيز ديگه هم هست. 20 شهريور هم روز تولد ماماني خودمه، هوار تا دوستش دارم اما بابايي

نبود بهم پول بده برم واسش چيزي بخرم برا همين اينجا بهش ميگم تولد مبارك ماماني مهربون.

من اين روز به تمام دختران به خصوص دوستاي خوبم ( آرتينا، هستي جون، دينا، پارميدا، رها، حنا ) تبريك ميگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)