آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

چهارمین مروارید و 10 ماهگی ماه کوچولوی من

1392/6/2 20:17
نویسنده : مامانی
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامی ...حالت خوب نیست حدودا 2 هفته  ای میشه که سرمای شدیدی از خاله ندا گرفتی و سرفه های بدی میکنی شبا اصلا نمیخوابی تو روز هم نمیخوابی  دندونم که داری در میاری همش خورده به هم و حسابی بد اخلاقی فقط نق میزنی من اینجا تک و تنها ...بمیرم که درد داری ...به سلامتی وارد ماه دهم شدی قربونت برم

راستی قضیه چهارمین دندونت هم  خیلی جالبه :سومین دندون شما دندون بالا سمت راست بود که اومد بیرون ،دندون کناری نیش سفید شده بود و ورم کرده بود و من همش اونو نگاه میکردم و منتظر بودم تا دیروز که داشتی شیر میخوردی یه دفعه دیدم ای خدا یه دونه کوچولو پایین زده بیرون کلی با باباجی دادو هوار راه انداختیم بوست کردیم با این حساب دندونای پایینت سه تا شدن قربون اون مرواریدای نازت برم مبارکت باشه گلم..

خوب با اینکه حالت خیلی خوب نیست و تقریبا چهار روزه که چیزی نخوردی (به جز شیر) ولی کلی شیرین کاری میکنی ...

کاملا مستقل بلند میشی و روی پاتانت می ایستی البته از مبل دیوار صندلی و من و باباجی میگری یا هر چیز دیگه توپ و...

پرزهای پرده رو که تموم کردی به بالشتک های مبل هم رحم نمیکنی و دم تمومشونو کندی و کچل شدن.

هر  چی باباجی میگه تکرار میکنی :گیلا گیلا نه نه نه نه د ددد(با فتحه)ما ما با تشدید میگی..

سیب سرخ شده خیلی دوست داری و وقتی میخوری میگی ههههههم

یه چیز جالب اینکه عاشق لیمو ترشی ..خیلی هم با مزه میخوری باید قیافتو دید وقتی میخوری...

توپ بازی خیلی دوست داری و با باباجی دنبال توپ از این ور و اونور میکنی...

عاشق موبایل باباجی هستی مخصوصا قسمت بازی پرندگان خشمگین...

اگه بدونی واسه سر سره بازی چی کار میکنی باید به زور از سر سره جدات کرد اون بالا کلی دست میزنی و آواز میخونی و پایین نمیای وقتی آوازت تموم شد دستاتو دراز میکنی سرتم میاری پاین که هل بخوری پایین...

آیسا اگه بدونی الان تو چه شرایطی دارم مینویسم:لب تاب بالا رو دستامه شما داری از من میکشی بالا و میگی دددرو جای آمپول روی گردنمو  با ناخن میکنی....مامانی نکن عشقم گذاشتمت تو روروئکت...

باباجی پایین مسابقات بیلیارده ...راستی مامان مهناز و بابامحمد آخر هفته دارن میان خونمون به سلامتی آخ جووووووووووووووووووووون ماهم باهوشون میریم این آخ  جون بیشتری داره...

خلاصه که الانم داری آواز میخونی عشقم ...خیلی دوستت دارم.و فقط خود دوست داشتن میتواند بفهمد که چه اندازه دوستت دارم...بهترینها را برایت میخواهم ایشالا زودتر خوب بشی دختر نازم چون دارم از غصه دق میکنم مامانی نباید استرس داشته باشم ها.... خواهشا خوب شو

قربون بازی کردنت برم من جیک جیکووووووووووووووووووووووووووووووو

یا علی گفتی دخترم؟؟؟؟

جوووووووووون بگید ماشالا...

عروسک مامانشهههههههههههههههههههههههه

خوب کامی رو داغون کردی یعنی دی سی کردی دوباره کانکت شدم دیر آپلود میشه ...باباجی اومد و بردت نفسم... عاشقتم برمیگردم...

 

 برگشتم جیک جیکووووووووووووو

واااااای مامانی قربون لیموترش خوردنت برم مگه مجبوری عشقم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این طوری ته دیگو در میارن..هر کاری میکنم عکسا آپلود نمیشه ..

صدای سرفه هات میاد باباجی آوردت...بمیرم برات

آیسا تمام حرف دلم این است من عشق را با نام زیبای تو آغاز کردم...عاشقانه عاشقت هستم

و باز هم من و تو ،تو قلب خداییم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)