آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

بدون عنوان

1392/2/8 15:10
نویسنده : مامانی
341 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای کودکی ام سرشار از عطر دل انگیز توست.تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته ام و همیشه تو را می ستایم...

دوستت دارم مادر............

آیسای عزیزم باز هم هزار بار خدا را  شکر که هستم و خدا این فرصت رو به من داد تا در کنار تو احساس قشنگ مادر بودن را تجربه کنم به خاطر بودنت شکر...

 روز مادر رو به مامان مهناز و بی بی تبریک میگم ایشالا همیشه سایتون بالا سر آیسا باشه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی آرمان (خاله زری )
8 اردیبهشت 92 16:36
روز مادر به همه مامان های گل مبارک از جمله خودت عزیزم که امسال اولین سال مامان شدنت هم هست


مرسی دوست خوبم همچنین به شما هم مبارک باشه
مامانی هستی و هیربد
9 اردیبهشت 92 17:34
سلام خانمی روزت مبارک گلم امیدوارم 120سال سایتون سلامت بالای سر ناز دخمل گلت باشه بوس واسه هردوتاتون


سلام الهه جون مرسی عزیزم.روز شما هم مبارک ایشالا با هم شاهد بزرگ شدن دردونه هامون باشیم.بوس واسه هیربدو هستی جون و خودت
اسماعیل
19 اردیبهشت 92 13:52
سلام ایساجون خوبی؟ بی خیال بابا تحویلمون بگیر...سلام به همه برسون


سلام پسر عمه این حرفا چیه من کوچیک شمام تقصیر مامانیه که دیر ویبم رو آپ میکنه