آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

آیسا از اولین لحظه تولد تا حالا...

1392/2/7 15:24
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی یه سری از عکساتو که تو وبت نذاشته بودم حالا واست میزارم. دوستت دارم عشقم

دنیا منتظر تولدی دیگر است تا فرشته ای دیگر را زمینی کند...

اولین لحظه تولد...

آی جوجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو....

آیسا جونی این عکسها رو من تو بیمارستان بودم گویا شما هم خیلی بی قراری میکردی ... میخواستم خودم شما رو واسه مراسم شیرخواره ها تو ماه محرم ببرم که قسمت نبود و من تو بیمارستان بودم تلویزیون  که روشن میشد من همش گریه میکردم واسه همین هم اتاقیهام تی وی رو خاموش میکردن خدا واسه هیچ کس اینطوری نخواد چه لحظه های تلخی بود هنوز هم مزه بد اون روزها رو احساس میکنم ایشالا امسال اگه عمری باشه خودم میبرمت .دست خاله نازی درد نکنه که این لباسها رو واسه شما خرید و تنتون کرد...

قبولت باشه نفسم.ایشالا امام حسین حافظت باشه گلم.حافظ شما و همه نی نی ها...

حموم عافیت عزیزم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری )
8 اردیبهشت 92 16:30
عزیزم آیسا گل خاله چه عکس های با نمک و خوشگلی گذاشتی عزیزم . من که عاشق همشونم مخصوصا اون عکسی که اولین عکس شماست و شم تازه به دنیا اومدی ایشالله که همیشه سالم و تندرست باشی .
خدا رو شکر که اون روز های بد بیمارستان فقط به خاطره ای تلخ تبدیل شده و خدا رو شکر که اون روزها تموم شد . امیدوارم زیر سایه مامان خوب و دلسوزت و در پناه امام حسین همیشه پایدار باشی گلکم

خاله خوبم مرسی که همه نوشته ها رو میخونی ایشالا با آرمانی پله های موفقییت رو بریم بالا با شما مامانهای خوب(تعریف از خودم)بوووووووووووووووس