آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

4ماهگی ماهک من

1391/11/4 0:04
نویسنده : مامانی
463 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم امروز اولین روزیه که شما وارد 4 ماهگی شدی مبارکمون باشه.امروز داشتم ازت عکس میگرفتم یه دفعه بند دوربین رو گرفتی قربون اون دستای نازت برم که میاری جلو چشمات حالا هم که هر چی جلو چشمت میبینی میکشی نفس مامانی به خدا قربونت برم .تمام منی.همه ی من...هر چند شیر خودمو نمیخوری ولی از من نوشیدی و الان من از تو مینوشم.مزه ی تو مزه ی تمام خوشمزه های دنیاست وقتی میبوسمت سیر نمیشم بدتر دلم بیشتراز تو میخواهد.خدا همیشه واسه من نگهت داره عزیز دلم .تو دل منی.قلب من...دیشب بردیمت دکتر که قد و  وزنت کنه و شیر هم خیلی بد خوردی دیروز یعنی فقط گریه کردم و غصه خوردم.دکتر کلی خندید و گفت گل دخترتون همه چیزش نرمال و خوبه خدا رو شکر اینقدم بهش اجبار نکنید شیر 2ر ساعت یه بار بخوره بزار هر وقت خواست خودش میگه.مامانی اگه شیر خودمو میخوردی اینطوری نمیشدو.الان که داروهام قطع شده میتونی شیر بخوری ولی دیگه علاقه ای نداری.حالت به هم میخوره .دوستت دارم.امروز هم ای بدک شیر نخوردی دل مامان رو نشکون عشقم.لفاً شیرتو کامل بخور.هولی زیاد خوابیدی امروز بعدازظهر هم آرتینا با خاله ریحانه اومدن خونمون و با هم توی تشک بازیت عکس گرفتین.

آیسا و آرتینا

الهی قربونت برم که بالشت رو دادی به دوست کوچولوت

اینم عکسای صبح امروز که مثل دخترای خوب خوابیدی مامان کلی کاراشو انجام داد

بازم عکس قبل از خوابت

دیگه خسته شدی عشق کوچولوی من.الانم من خسته شدم شبت قشنگ.بوس واسه تمشک مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

saba
4 بهمن 91 0:10
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



سلام.ممنونم حتما سر میزنم.راستش دایی آیسا هم طراح دکوراسیونه و تو همین کاره.
مامان هیربد
4 بهمن 91 17:45
قوربون اون لپهای نازت برم نفس خاله .انشاا...خوب شیر بخوری تا مامانی هم از نگرانی در بیاد آفرین به ناز دختر گلمون هزارماشاا... جیگری شده لیلاجون از دور روی ماهتونو می بوسم


مرس خاله جونی.منم بوسسسسسسسسسسسس
مامی آرمان (خاله زری )
5 بهمن 91 23:30
قلقلی خاله چهار ماهگیت مبارک بمیرم که خاله اینقده سرم شلوغ بود میخواستم واستون مهمونی بگیرم نشد ایشاللله ماه های بعدی این ماه که مامانی زحمت کشیدن . فدای اون لپات بشم به قول خاله ندا گپ گپ خاله بوس


خدا نکنه خاله جونی حلا فرصت زیادهههههههههههههههه