آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

بازم تا12 روزگی

1391/8/13 21:26
نویسنده : مامانی
372 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من هی ریزه ریزه گشنم میشه باید مامی بیاد به من شیر بده واسه همین بازم تا 12 روزگیمو میگم بابا محمد تا صدام در میاد میگه لیلاااااااااااااااااااااااا بیا آیسا رو شیر بده تازشم وقتی میخواد بره بیرون همش میگه واسش شیر بزاری ها یادت نره خلاصه اینکه خیلی هوای منو دارن هنوز مامان مهناز بیبی منو عوض میکنه همین دیشب مامان لیلا عوضم کرد که کلی تا صبح ذق ذق کردم مامان مهناز فهمید که منو بدجوری بیبی کرده مامانی بد...

اینجا بابا محمد داره کنار گوشم اذان میگه و شب اسم گذاری منه ..تو هفتمین شب تولدم

اینم وقتی که میخوابم مثل باباجی دستام رو صورتمه

باباجی من زود رفت آخه کار داشت وقتی اومد گفت اااااااااااااااااا چه کوچولو شده و کنارم خوابید نمیدوم چرا همش انگشتای منو میخوره خوب مامانی به باباجی غذا بده که انگشتای منو نخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب دیگه من الان تو دوازده روزگی این شکلیم امروزم با باباجی و مامان مهناز و بابامحمد مامان لیلا رفتیم بیرون

بابا بسه دیگه خوابم گرفته عکس نگیرید فلش دوربین اذیتم میکنه

خوب دیگه من خوابیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهاره
13 آبان 91 21:52
ماشالا عزیزم . دختر خانوم با نمک و ناز
یاسمین
13 آبان 91 22:11
الهیییییییییی،چقده نازه،ماشاله به آیسا نانازی پاقدمش مبارک باشه.چه عکسای خوشگلی.یاد دخمل گل خودم افتادم که کنار بابایش خوابیده بود به وب منم سر بزن.خوشحال میشم
مامان بهراد
15 آبان 91 12:07
ما اومدیم با یه ایده جدید می خوایم یه وبلاگ تاسیس کنیم البته با کمک شما دوستای عزیزم با موضوع ♥♥دکوراسیون منزل ♥♥قضیه از این قراره که شما عکسای منزل خودتون رو برام میفرستید (حالا میتونه اتاق باشه اشپزخونه باشه یا حمام و حال و پذیرائی..) و من بهترین ایده ها رو با ادرس وبلاگ خودتون اونجا ثبت می کنم و بین مقالات عکس های دکوراسیون رو براتون میزارم... عکس ها رو اپلود کنید ادرسش رو به ادرس:http://decoretak.blogfa.com در نظرات برام بذارید . اینم آدرس وبلاگ پسرمه : http://behraaaad.blogfa.com/ منتظرتون هستم.........................
مامی آرمان (خاله زری )
15 آبان 91 21:50
ای جونم قربنت برم خاله جونم ایشالله بابا محمد همیشه زنده باشه و سایه اش بالای سرت باشه . باباجی هم همش واست شعر بخونه. ای جونم قلقلی خانوم خب دستات شیرینه همه دوست دارن بخورنش خانوم خوشگله