آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

شب آخر تو شکم مامیییییییییییییییییییییی(یه اسم دیگه هم هست که شاید اونو بزارم ناراحت نشی دخملی)

1391/8/1 21:04
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.خانم خانما  میدونم که خوبی آخه خوشگل تکون میخوری.به امید خدا فردا به دنیا میای مامانی تاین دنیا قشنگه بزرگتر از اون جایی که شما بودید من و باباجی و مامان مهناز و بابا محمد و دایی جونی خیلی خوشحالیم البته عمع جونی ها و زن عمو زری هم عصر زنگ زدند و کلی دلشون میخواست پیشمون باشن حیف که راه دوره...دخملی نمیدونم چه احساسی دارم ...............وااااااااااااااای عاشقانه منتظرتم با عشق منتظرتم با تمام وجودم میخواهمت تو را ای جان شیرینم...باباجی عصر رسید همدان.من آماده بودم که بریم آتلیه عکس بگیریم.عکسای قشنگی شد حسابی به یاد موندنی...راستی اگه ناراحت نشی مامی میخواد اسم شما رو عوض کنه امید وارم که خوشت بیاد فکر کنم از هلیا جدیدتر باشه راستی مامی لباسهاتو شسته که یه وقت حساسیت نداشته باشی عکساشو واست میزارم تخت کنار تخت خودمو نذاشتم ببره ایلام اونم آماده کردم عکسشو واست میزارم مامانی همه چیز واسه اومدنت آمادست خیلی دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممم.

اینم عکس تخت کوچولوی فرشته مامی

خیلیییییییییییییییییییی نازییییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم.ایشالا فردا شب باباجی عکس خودتو میزاره نفسمممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری)
4 آبان 91 12:14
سلام به دخملی ناناز حالا از این به بعد هر وقت دلم تنگ بشه میامو عکس های ناناز تو میبینم عزیز خاله خیلی ماشالله نازی فدات شم خدا حفظت کنه بوس بوس