آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

نوازش

1391/7/28 23:01
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز جمعه (28 مهر)بود و من هنوز نیومدم تو دنیای شما ادم بزرگا، آخه مامانم گفته چند روز دیگه باید صبر کنم، البته نگین وقتی نیومدم چطور این حرفا رو نوشتم آخه بابام بجای من داره حرف میزنه و الانم بهم گفت یه شعر میخواد برام بنویسه و منم تقدیم میکنم به تمام بچه های ابان ماه بخصوص دختر بچه ها:

 

چشمای بسته ترا با بوسه بازش میکنم

قلب شکسته ترا خودم نوازش میکنم

نمی زارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هر چی مخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم بجای تو شبا بهونه هاتو میشمارم

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

هر چی که دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن

دلخوشیهات مال خودت دردو دلات برای من

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا را زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

البته این آهنگو مهسا ناوی خونده برا دخترش و خیلی قشنگه

بنام نوازش از مهسا ناوی

منبع: ایران موزیک

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری)
29 مهر 91 21:05
سلام گلم اهی خاله فدات بشه فرشته کوچولو این آخرین جمعه ای هست که شما تو دل مامانی جا خوش کردی میدونم که اونجا دیگه واستون تنگ و تاریک شده خیلی زود میای تو بغل مامانی و بابایی ایشالله به سلامتی بیای قلقلی خانوم