آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

باباجی تنها میمونههههههههههههههههههههههههههههههه

1391/5/31 15:27
نویسنده : مامانی
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی.دخملی قشنگ من امروز کلی کار کردیم وسایلامونو جمع کردیم واسه رفتن که به امید خدا بریم همدان 2 ماه آخر رو اونجا باشیم.ولی همش مامانی گریه کرد آخه باباجون جونی تنها میمونه وقتی از سر کار بیاد خونه هیچکس نیست باید غذا درست کنه وووووو... دعا کن زودتر انتقالیمون جور شه که هی از هم دو نشیم.برم همدان با خاله زری وبت رو آپ میکنم دخملم...فردا میریم .یه احساسی دارم ...قشنگه یک کمی هم میترسم...اینکه 1 نفر میرم 2نفر برمیگردم و زندگی 2 نفره تموم میشه و بعدش تو میای و چقدر زندگی ما قشنگ تر میشه باباجی دیروز واست یه کلیبس آبی کوچولو خرید با خال خال سفید.خیلی دوستت دارم دختر نازم.به خدا بگو مواظب باباجیت باشه.بوسسسسسسسسسسسسس واسه باباجیبامن حرف نزنبامن حرف نزنبامن حرف نزنماچماچماچ

    

                                            

 

                                                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری)
31 مرداد 91 16:17
خاله جونم منم کلی ناراحتم که شما داری میری خیلی دلمون واست تنگ میشه ولی خب خوشحالم که وقتی برمیگردی به امید خدا یه دخمل خانوم خوشمل تو بغلتونه ... یه عالمه دوست دارم خاله جونم. خاله جونم شما نباشی من واسه کی بخندم آخه ؟


باورتون نمیشه مامی هم خیلی دلش واسه شما و آرمان جونی تنگ میشه همش داره واسه مامان مهناز از شیرین کاریهای آرمانی.ایشالا میام 2تایی شما رو اذیت میکنیم