آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

سونوی3 بعدی

1391/4/18 12:18
نویسنده : مامانی
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملم.تپل مپل مامانی الهی دورت بگردم دیروز با بابایی رفتیم واسه معاینه ماهیانه که واسم سونو نوشت به آقای دکتر گفتم میشه باباجونشم بیاد ببینه اونم یه عکس رنگی ازت گرفت گفت بیاد...وای نفسم اگه بدونی چقدر ناز خوابیده بودی دستت رو گذاشته بودی روی پیشونیت مثل باباجی،لپای قلمبه  تپل داشتم میمردم دکتر گفت دخمل تپلی توی 22هفته 500گرم و خورده ای وزنته...ماشالا باورت میشه اشکم دراومد وقتی دیدمت .کل شب رو صورت نازت جلو چشمم بود الانم که دارم واست مینویسم دلم داره غش و ضف میره که بچلونمت عشق مامی.یه ذره شکل کوچولویی مامانی بودیخجالتنیشخندلفطا قلمبه شو بیا باشششششششششششششه.هوارتا ...اواهتا هوارتا دوستت دارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آرمان (خاله زری)
31 تیر 91 16:42
الهی قربون اون عکس سه بعدیت بره خاله این جور که فایده نداره به مامانی بگو عکستو بزاره ببینیم . بوس واسه چشم خوشگله خاله