آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

سومین مروارید عشق کوچولوی من و تولد باباجی

1392/5/14 9:26
نویسنده : مامانی
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامی بازم به خاطر تاخیرم شرمنده که شما اونقدر شیطون شدی که نمیذاری من به کارای روزمره برسم چه برسه به وبلاگ نویسی ...شبه هم تا ساعت 2 بیداری و بازی میکنی من و بابا جیگریه

عشق کوچولوی مامان سومین مروارید شما هم یه کوچولو اومده بیرون مبارکت باشه نفسم .بمیرم که کلی درد کشیدی تا این دندونای شما بیرون بزنه مامانی از غصه میمیره ...

دخترم تازه گیها روی زانوهات بلند میشی از لبه مبل میگیری یا اگه بابا جی دراز کشیده باشه میری رو سینه باباجی خودتو بلند میکنیماچ

کاملا چهار دست و پایی میری ولی عقبیخندهقربونت برم که زیر مبل ...اجاق گاز گیر می افتی...

راستی وقتی باباجی میاد خونه تند تند حرف میزنی...گیلا گیلا گیل  اااا(با فتحه) و اده ده ده اده هه

کلا پایین پرده آشپزخونه رو کچل کردی تموم پرزاشو کندیزبان

وسابلتو دوست داری به نی نی ها نمیدی تا یکی از اسباب بازیهاتو بر میدارن جیغ میزنی قربونت برم من که میدونی اسباب بازی های خودت کدوما هستند

هنوز هم دالی کردن رو دوست داری راستی سوار ماشین که میشیم کلا دوست داری پشت فرمون بشینی و فرمون رو میگیری و آواز میخونی باباجی یه بار هم جریمه شدهعصبانی

اتفاق دیگه اینکه 11 مرداد تولد باباجی بود و ما آرمان جونی و خاله ندا رو دعوت کردیم و جشن کوچولویی گرفتیم وشما هم دس دسی میکردی و آواز میخوندی و خیلی خوشحال بودی تازه شلیل هم خوردی که نصفه شب با شکم درد از خواب پریدی بمیره مامانی...

کلی کارای جالب انگیز میکنی که یادم نیست قربونت برم فردا هم داریم واسه عید فطر میریم همدان.عیدت هم پیش پیش مبارک دختر نازم...

من و عشقولانم باباجی

یادم رفت بگم که عاشق کتابی و روزی 30 بار یه کتاب رو واست میخونم و هر بار مشتاق تر از دفعه قبل گوش میدی و چشماتو با دستام حرکت میدی و خودت هم زیر لب یه چیزایی میگی...

بذار ببینم این چیه دست آرمان  جونی

خوب مال من نیست ولی میخوامش ...بده

باباجی جونم تولدت مبارک ایشالا همیشه پیشم باشی و سالم باشی

یادم رفت بگم که صبح ها شما هم آب بازی میکنی هم ......قربونت برم عزیزم

کلا سوار تابت که میشی خوابت میبره

با تمام وجودم هر دوتاتون رو دوست دارم بابایی و دخملی ...

و مثل همیشه من و تو ، و باباجی تو قلب خداییم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی وهیربد
14 مرداد 92 17:50
سلام خاله جونی قالب جدید مبارک باشه ایسا جونم قربونت برم این قد شیرینی ونفس فدات شم راستی تولد عمو خلیل هم مبارک میبوسمت ایسا جونیه خوشگلم


سلام عزیز خاله مرسی عشقم.دوستت دارم هستی جونم