آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

در انتظارت نشسته ام ای غنچه خفته در دلم...

1391/7/13 10:32
نویسنده : مامانی
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملییییییییییییی.امروز 8 ماهمون تموم شد.حالم زیاد خوب نیست.ماشالا خیلی تکون میخوری واسه همین خانم دکتر گفته باید استراحت کنی تا این دخمل خانم با این تکوناش نزنه کیسه آب رو پاره بکنه... وااااااااااااااااااااااااااای دخمل شیطونم الهی که قربونت برم که اینقدر جیگرییییییییییییییی.حالا مامی مونده خونه استراحت.تازشم اینقدر درد کشیدم مامان مهناز میگه سرما زده به شیمکت بچه قولنج کرده حالا هم همش گرمم میشه ولی مجبورم لباس گرم بپوشم البته همدان هم هوا سرده.راستی باباجی دیشب اومد پیشمون الان رفته دانشگاه.خیلی دلم واسش تنگ شده بودددددددددددددددددددددددددددد.مامان مهنازم الان رفت جلسه قرآن ما تنها موندیم.اگه خدا بخواد فردا میریم آتلیه از شما تو شیمکم عکس بگیریم.من و شما و باباجی.خیلی دوست دارم دخترم .دیگه همه روز شماری میکنن تا بیای.عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم هلیا جون جونی من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)