آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

مامان صیدا چی بود!!!؟؟؟؟

1393/11/7 13:10
نویسنده : مامانی
496 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی هست درگیر این قضیه هستم با شوما...

داریم نقاشی میکشیم من و شما... مامان صیدا چیه؟

من:هیچی مامان صدای باده

آیسا:مامان من میترسم

من:از چی مامان و من عاجز که شکل باد رو چطوری واست بکشم که ازش نترسی یه نقاشی فصل برات کشیدم میبرمت کنار اون نقاشی و برات فصل پاییز رو توضیح میدم و شما میگی مامان باد ترس نداره و دوباره صدای باد..مامان من میترشم منو بَ بَل کن

داریم با هم خاله بازی میکنیم تو اتاقت...

آیسا صیدا چیه مامان؟؟؟

من:مامان جون صدا مامان ماهان(آشپزخونه واحد بغلی تو اتاق خواب شماست)داره ظرف میشوره

آیسا:مامان من میترسم به مامان ماهان بگو ظرف نشوره

و من مثل مامانای روشنفکر در خونه همسایه رو زدم و آیسا رو دادم که آشپزخونشون رو نشونش بدن که ترسی در کار نیست ...

و آیسا با زهم  حواست به تمام صداهای دورو برمون هست...

 

 

پ.ن:»فکر کنم کارم زیاد جالب نبود آخه مامان ماهان بنده خدا زنگ زده کلی معذرت خواهی که ببخشید صدا های بلند میاد...(نه که از خونه ما صدای بلند نمیره)...

پ.ن: و من و تو در قلب خداییم...
 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله زری ( مامان آرمان )
13 بهمن 93 23:08
ای جونم صیدا هیچی صیدا فرشته ها بود اومده بودن حالت رو بپرسن عزیزم دقیقا آرمان هم تو همین سن بود که همش میپرسید مامان صیدا چیه ؟