آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

روزت مبارک دخترم

1394/5/25 7:51
نویسنده : مامانی
771 بازدید
اشتراک گذاری

از عمر من آنچه هست بر جای    بستان و به عمر لیلی افزای

سالیانی ست که لیلی عشق می ورزد.لیلی باید عاشق باشد .زیراخدا در او دمیده است و هر که خدا در او بدمد،عاشق می شود.لیلی نام تمام دختران زمین است،نام دیگر انسان...

روزت مبارک عشق کوچولوی من...

میلاد حضرت معصومه هم بر تو و همهی دختر های ناناز مبارک

سلام امروز روز توست البته از وقتی شما اومدی هر روز روز توست با عشق تو بیدار میشم و به سختی قبل از اینکه بخوابی می خوابم غمگینآخه دیر میخوابی

دختر قشنگ دیروز غروب بابا علی مارو برد که هدیه روز دختر رو که سفارش داده بودی بخریم یه کالسکه عروسک اما متاسفانه اونی که شما می خواستی نبود خیلی هم دنبالش گشتیم ولی هدیه دومی که اونم باز خودت چند وقتی بود درگیرش بودی رو خریدیم یه قیچی مخصوص بچه ها که خیلی دوست داشتی باهاش کاغذ برش بدی

امیدوارم دوست داشته باشی که البته انتخاب خودته اول گفتی آقا سیاه بده رنگ لباسم(لباست سورمه ای و صورتی تنت بود) بعددوباره گفتی نه نه آقا صورتی می خوام  و کلی هم ذوق کردی برا قیچیت

آیسا جونم اومدم روزت رو تبریک بگم منو بابایی خدارو شکر میکنیم که شما هستید عاشششقتم

عاشق یعنی دچار...

1/خواب

دارم سعی میکنم بخوابی (اونم رو شونه)به قول خودت..

آیسا:مامان من بزرگ شدم منو دیگه تو اقاته خودم میخوابم شما هم تو اقاته مامان و بابابوس

منهیپنوتیزمبغلتو این ساعت شب این از کجای مغزت دراومد

آیسا:نه مامان من پیش شما میخوابم بابا بره محبتبوس

2:شخصی/خصوصی

قسمتهای خصوصی بدنت رو برات توضیح دادم که نباید کسی دست بزنه و مواظب باشی و اسمش رو هم خصوصی گزاشتم حالا یه وقتی میخوام بگم این مثلا مسواک فقط مال شماست حتما باید حواسم باشه بگم شخصی تا سر در گم نشی

مامان رها جون:آیسا جون ظرف آبیکه داری قشنگه

آیسا:نمیدم که آب بخوره دَها

مامان رها جون:میدونم خاله خصوصیه

آیسا:تعجب

آیسا:خاله خصوصی  نگو خصوصی اینجاست  ظرف آب.. خصوصی... اینجا

من :سوتخطا

 2/1 : داری ماشین بازی میکنی

یکی از بچه ها با پدرش کنارت واساده که آیسا میشه به دختر منم بدی بازی کنه

آیسا:نه نمیشه تِه عمو(که عمو) نمیشه آخه این شخصیه هر کی مال خودش رو داره متفکر

بابا علی:بغلبوسخندونک

و من اومدم تبریک روز دختر رو بگم عشقم...

هدیه های روز دختر...

کاردستی دخترم خودت برش دادی و چسبوندی و قیچی هدیه روز دختر

راستی باباعلی برات لباس ژیمناستیک آورده که بهت بزرگه ولی منو قانع کردی که بپوشیم و بریم کلاس

 

و نقاشی آیسا جون که کم کم داره پیشرفت میکنه خودت کشیدی کلا من آشپزخونه بودم صدام کردی میگی مامان قشنگه دامن هم داره تو موهاش هم خورشید خانوم هست مامان

آخه نه نه بشیییییییییییییییییییی (وقتی میگم نه نه بشی میگی ماما نگو نه نه بشی میگم میدونی نه نه  یعنی چی؟  یعنی همه زندگی تمام کسی که یه نفر میتونه داشته باشه یعنی زنده بودن یعنی تو... نه نه ی مامان..

کلا داری تو عکاسی هم پیشرفت میکنی این عکس رو خودت از بابا علی گرفتی

قربون ژست قشنگت برم من. آخه به منم یاد میدی که دستامو چطوری بزارم موقع عکس گرفتن

خدایییش نه نهههههههه ی منییییییییییییییییییییی.

و باز هم مثل تمام لحظات

من و تو در قلب خداییم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)