آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

خداحافظ پستونک...

1393/6/6 23:10
نویسنده : مامانی
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق کوچولوی من...

سلام دخترم که شب ها دیر میخوابی اصلا بَد میخوابی و خواب بعدازظهر تعطیله یا اگر هم خوابت بیاد و خیلی مقاومت میکنی و با جیغ و داد  میخوابی و هی میگی ماما نَقو نَقون گابا نه=مامان نکن خواب نه نکن ... و من گریهگریهگریهگریه

تا ساعت 3 شب من اینطوریمگریهگریهغمگینغمگینغمگین

دخترم با امشب 5 شبه پستونک نمیخوری یه دارو از عطاری گرفتم و طی یک عملیات انتحاری پستونک رو ردم تو دارو و شما گفتی ای ای و دیگه نخوردی ...

و اما موقع خواب آیسا: ماما مه مه

مامان:بیارم ؟؟

آیسا:آده

مامان:مهمه تلخه الان میرم میارم

آبیسا : نه نه نیار ماما نه مه مه ای او او و دستت رو میزاری جلو دهنت و ادا حالت تهوع در میاری الهی قربونت برم

خیلی راحت شدم اینکه دیگه با خودم این ور و اونور نمیبرم و اینکه خیلی بهتر غذا و شیر میخوری یعنی هر وقت پستونک میخوای به جاش شیر میخوری

ولی موقع خوابت باور کن دخترم 2 شب اول من هم پا به پا ت اشک ریختم وقتی واست لالایی میگم بیشتر اشکم درمیاد الهی بمیرم که اینقدر مظلومی ... موقع خواب صلوات پیغمبر(ص) رو واست میخونم تا آروم بشی ...

خیلی دوستت دارم خیلی و همیشه کنارتم

و اینکه تو خونه دیگه پوشکت نمیکنم و میگی الهی قربونت برم که کامل جیشتو میگی و پی پیتو هم که اصلا تو پوشکت نمیکنی اما هنوز پارک و بیرون که میریم بازم پوشکت میکنم پس هنوز کامل با پوشک خداحافظی نمیکنیم

اینم تصویر آخرین پستونکهای شما

و من و تو در قلب خداییم

پ.ن.1: صلوات پیغمبر(ص)صل ال اله آل محمد صل ال اله آل نبی روح و جانم به فدایت یا رسول العربی

پ.ن.2:کلمه انتحاری رو بابا جی گفت در جمله عملیات انتحاری..

پ.ن.3:فکر کنم تا الان شما بیشتر از 30 تا پستونک خراب کرده باشی

پ.ن.4:این پستونک سبز رو زدم تو دارو گیاهی و این رنگی شده  اون سفیده رو هم پاره کردی

پ.ن.5:دارو گیاهی اسمش صبر از مغازه سید خسرو اول کوچه ذوالریاسین خریدم

پ.ن.6:دخترم خیلی نگرانم که تا چند شب این بی خوابی ها طول میکشه و خیلی دلواپستم و به خدا میسپارمت عزیزم

دوستت دارم

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)