آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

زردی من بر تو سرخی تو بر من

1393/12/27 9:41
نویسنده : مامانی
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامان

چهارشنبه سوریت مبارک عشقم دیشب کلی خوش گذشت و کلی آتیش بازی کردیم و شما تا فشفشه روشن میکردیم تولدت مبارک رو میخوندیبغل

ایشالا همیشه دلت شاد و گرم باشه و روشن مثل آتیش شب چهارشنبه سوری

خیلی دوستت دارم

نرم نرمک میرسد اینک بهار...

و ایشون هم دوست جون جونیت تو همدان هانیه خانم ناز

و من و تو در قلب گرمِ خداییم...

 

پسندها (1)

نظرات (1)

هستی
23 فروردین 94 15:19
وااای عزیزدلم آیساجونم چقدرخانم شدی سال نوتون مبارک خاله جون دلم براتون خیلی تنگ شده همیشه بیادتونیم،شماهم مثل من دیگه زیادچیزی نمیزاریدعیبی نداره مهم اینه که هرطورشده مابازم باهم درارتباطیم،دوستتون دارم،ازدورمیبوسمتون عموجون روهم سلام برسونید منتظرتونیم مشهدبیایید،به امیددیدارباهزارماچ آبدار