آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

روزت مبارک آیسای من

1393/6/6 11:49
نویسنده : مامانی
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو..

دخترم

من به اضافه ی تو ما می شوم

من غزلم تو شعر نابی هنوز

شاه بیت غزلم می شوی؟

پرستش نرگس چشمان تو

مرا به شرک می برد

کفر نمی شود اگر برای من خدا شوی؟

برای قصه های من سوژه ای

دختر شاه پریان می شوی؟

دخترم ...

برای من بمان روز و شب

یقین  بدان ماه و ستاره ی شبم می شوی...

از وقتی اومدی تمام روزهای من روز توست...

هر روز برایم با تو روز دختر است...

دخترانه برای من دختری میکنی و من غرق در دخترانگیت می شوم و نفس میکشم در هوای دخترانه ی تو

خانه مان هم پر شده از عطر دخترانه ات...

دختر قشنگم،آیسای عزیزم

روزت مبارک دختر زیبای من...

و مامان مهناز هم تلفن زد و روزتو تبریک گفت ...

دیشب باباجی هم برات هدیه روز دختر خریده

دوستت دارم و من و تو در قلب خداییم

 


 

پسندها (4)

نظرات (2)

خاله زری
6 شهریور 93 22:52
روزت مبارک دخمل قشنگم خیلی دخمل شیطونی هستی و شیرین دیگه همیشه دوست دارم بخورمت عشقم سلام نانا جون مرسی
هستی
10 شهریور 93 14:13
روزت مبارککککککککککککککککک آیسا جوجو چه هدیه های خشگلی دست بابایی درنکنه ایشالله همیشه لبت خندون باشه