آیساآیسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

❤❤آیسا، طلایی موهایت گندم زار من❤❤

تولدت مبارک باباجی

1393/5/13 13:54
نویسنده : مامانی
566 بازدید
اشتراک گذاری

و خدایی که در این نزدیکیست

کنار ما و در جشن کوچک ما...

سلام دختر قشنگم

عشق کوچولوی من ...

عشق مامان واسه تعطیلات عید فطر اومدیم همدان و حسابی تاب تاب و  این ور و اونور و کلی خوش گذروندیم تا الان...

و 11 مرداد تولد باباجی علی که دایی و زندایی و عسل و علی رضا که زحمت کشیدن و اومدن و کلی خوش گذشت و

باباجی وارد 39 سالگی شد...جونش سلامت و خدا ایشالا سایشو از رو سرمون کم نکنه ووو

و اما از شیرین زبونیهای شما

ماما نَ دون=مامان نکن و این جمله رو خیلی به کار میبری بیشتر در موقعی که موهاتو شونه میکنم

و یه کار خیلی شیک و فانتزی که انجام میدی اینکه چشم و ابرو میکشی...آیسا یه چشم و ابرو بیا ...و اینقدر این کار رو با ناز انجام میدی که واسه هر کی چشم و ابرو میکشی واست غش میکنه الهی فدای و چشم و ابروهات برم من ...

فعلا سرم خیلی شلوغه

دوستت دارم و تولدت مبارک علی عزیزم ایشالا با هم پیر بشیم...

هر دوتاتون رو دوست دارم خیلی.....و

ما در قلب خداییم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)